Zsírvesztés hiit vagy liss


Ma egy aktuális és nagyon sokak által vitatott témát hoztam el Nektek.

zsírvesztés hiit vagy liss

A kardió kérdése zsírvesztés hiit vagy liss foglalkoztat aki fogyni akar, így érthető, hogy a két csoport tagjai próbálják meggyőzni a másikat a saját igazukról. Én személy szerint egyikhez sem tartozom, úgyhogy most olvashattok végre egy elfogulatlan véleményt is.

Először is tisztázzuk a két kategóriát.

zsírvesztés hiit vagy liss

HIIT Mint a nevéből is kiderül, ez a fajta kardió egy magas intenzitású, rövidebb időtartamú edzés, melynek célja az anyagcsere felpörgetése. Általában fél perces "mindent bele" és egy perces "pihenő" szakaszokban szokták végezni, lényegében bármilyen gépen, de akár a szabadban is. Én az edzéseim végén futópadon szoktam ilyen kört lenyomni, es emelkedőn.

A fél perces résznél es sebességgel futok, amit 1 perc séta követ kb. Rengeteg tanulmány bizonyítja, hogy bár ennél a kardió edzésnél kevesebb kalóriát éget el a tested természetesen azért mert kevesebb ideig végzedde az edzés utáni órákban is teljes gőzzel pörög az anyagcseréd, így "pihenés közben is zsírt égethetsz".

Előnyei: Kevesebb időt vesz el az életedből Nem monoton, így nem alszol el unalmadban a futópadon A befejezése után órákon keresztül még maximumon pörög az anyagcseréd Hátrányai: Megterhelő lehet az ízületek számára Egy bizonyos túlsúly felett veszélyes rendszeresen végezni Kezdőknek és idősebbeknek nem ajánlott LISS pulzus között Sokan aerobnak is hívják, lényege, hogy hosszabb időtartamon át végezzük mint a HIIT-et, cserébe lassú, monoton és könnyen elvégezhető.

  1. Hogyan fogyj gyorsabban? - HIIT vs. LISS - DB Fitness - Te is képes vagy rá!
  2. Tnt zsírégető vélemények
  3. Hogyan fogyj gyorsabban? - HIIT vs. LISS - DB Fitness - Te is képes vagy rá! Zsírégető liss
  4. Jon fogyás
  5. Anafranil súlygyarapodás vagy fogyás
  6. Minimális idő-ráfordítás, maximális edzés-hatékonyság: ez a HIIT edzés!
  7. Hogyan alakítsd az edzéset a zsírégetéshez?

Általában minimum 20 percig végezzük, de az átlagos inkább Futópadon például es emelkedőn, os sebességen sétálhatunk, de a szabadban is megejthetünk egy tempós sétát. Ezt a kardiót végezve testünk egy egyenletes terhelést kap, így a zsírraktáraihoz nyúl a séta folyamán, azonban ahogy végeztünk vele a testünk leáll, megpihen, és vége a zsírégetésnek.

zsírvesztés hiit vagy liss

Előnyei: Lassabb, kényelmes, lehet közben filmezni vagy olvasni Ízületkímélő.