Szelektív fogyás, Szelektív (pituitaer) pajzsmirigyhormon rezisztencia


Meglehet, hogy néhány fogyókúrás alaptézist követve igyekszel karcsúbb alakot elérni, ám még így is könnyen csúszhat hiba a számításodba.

szelektív fogyás

Az alábbiakban segítünk eloszlatni néhány olyan diétával kapcsolatos tévhitet, amit ha kézpénznek veszel, nem lesz sikeres a súlyvesztés. Szelektív fogyás fruktóz segíti a fogyást? Sok helyen hallhatod, hogy répacukor helyett jobb választás a xilit vagy a fruktóz - más néven gyümölcscukor.

A fruktóz természetes formájában a gyümölcsökben található meg, és egyik komponense a szacharóznak - vagyis az étkezési cukornak. Nem vezet vércukorszint-ingadozáshoz, mégis hizlal A fruktóz lebontása - glükózzá alakítása - a szervezetben valóban inzulin nélkül történik, vagyis lassabban emeli meg a vércukorszintet, mint a hagyományos cukor, nem vezet vércukorszint-ingadozáshoz, segít elkerülni a farkasétvágy kialakulását.

szelektív fogyás

Más szempontból azonban a fruktóz a máj glikogénraktárait tölti fel szelektíven, és amint ezek beteltek, a szervezet triglicerideket állít elő belőlük, tehát zsírrá alakul. Vagyis a túlzott fruktózfogyasztás eredménye hízás.

szelektív fogyás

Lelassult emésztés ellen: 8 laktató, zsírégető vacsora Minél kevesebb szénhidrátot egyél, ha fogyni akarsz? A korlátlan szénhidrátfogyasztás valóban elhízáshoz vezet, ám a probléma orvoslása nem abból áll, hogy kiiktatod étrendedből ezt a tápanyagot.

szelektív fogyás

A szénhidrát a szervezet számára nélkülözhetetlen, amelyből tested - többek között - az agymunkához és az izomműködéshez szükséges energiát nyeri. Válassz alacsony glikémiás indexű szénhidrátokat!

szelektív fogyás

A sikeres fogyás záloga nem a szénhidrátbevitel minimálisra csökkenti, sokkal inkább a minőségi, alacsony szelektív fogyás indexű változatok fogyasztása. A fehér liszttel készült tésztafélék, pékáruk helyett fogyassz teljes kiőrlésű változatokat.

szelektív fogyás