Korpapehely zsírégetés. Az alacsony szénhidráttartalmú étrendnek vannak előnyei és hátrányai


Védekezés képernyőkór ellen Ha a megszokottól eltérő szénhidráttal kezdi a reggelt, akár meg is kétszerezheti az étkezés utáni gyaloglás vagy egyéb edzés során elégetett zsírmennyiséget, márpedig ez sokkal eredményesebbé teheti a kilókkal folytatott harcban.

Az angliai Notthinghami Egyetem vizsgálatai legalábbis erre utalnak.

korpapehely zsírégetés napi fogyás napló

Azt már korábbi kutatások kiderítették, hogy a kisportolt szervezetben a szénhidrátok összetett formában történő bevitele esetén hatékonyabb a zsírégetés. A mostani vizsgálat viszont kezdő szinten edzőknél mutatta ki, hogy mi, egyszerű halandók is élvezhetjük e jelenség előnyeit.

korpapehely zsírégetés fogyás kipirulás

Ráadásul a jelek szerint napközben kevésbé éhes az, aki megfelelő formában fogyasztja korpapehely zsírégetés szénhidrátot, vagyis kettős haszonnal jár a váltás. A siker kulcsa roppant egyszerű: fogyasszon lassan megemészthető — azaz rostdús, finomítatlan — szénhidrátokat azok helyett, amelyekből a szervezet gyors elégetéssel nyerne energiát. Íme, néhány példa, hogy mit mivel tanácsos felváltani: EHELYETT mazsolás kukorica- rizs- búza- vagy korpapehely édesítetlen korpás reggelizőpehely friss gyümölccsel puffancs vagy foszlós kalács dzsemmel teljes őrlésű gabonából készült pita házi lekvárral fehér kenyér kolbásszal zabpehely reszelt almával vagy áfonyával zsemle felvágottal és sajttal egy tojás, egy szelet teljes őrlésű pirítós és egy alma

korpapehely zsírégetés zsírvesztés egyéb módjai