Karcsúsító torna otthon


Edzéstervek

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Nyárra legyen darázsderekad! Minden gyakorlatot saját felelősségre végezz!

  • És Segíti A Fogyást – dilonherzvert
  • Derék karcsúsító torna, lapos has gyakorlatok - Pocak karcsúsító alakforma
  • Szuper hatásos karcsúsító gyakorlatok, amiket otthon is végezhetsz
  • Edzéstervek nőknek
  • 10 perces karcsúsító torna: így dolgozd le a derekadra rakódott zsírpárnákat - Retikükiss-studio.hu |
  • Edzés otthon: 9 perces zsírolvasztó torna – videó | nlc
  • Nyárra legyen darázsderekad! 15 perces karcsúsító edzés otthonra - Metodic

Derék karcsúsító bemelegítés Hogyan végezd? Bemelegítésként fél percen keresztül végezz guggolásokat, kar- és lábkörzéseket, illetve, oda-vissza egy percig csípő- és deréktekerő mozdulatokat. Ezután jöhetnek a térdhúzások: ehhez állj vállszélességű terpeszbe, és húzd fel a térded a hasadhoz, miközben az ellentétes karcsúsító torna otthon hozzáérinted.

hogyan fogyjunk 50 felett fogyás charleston

Egy percen keresztül végezd ütemesen, dinamikusan a gyakorlatot. Kis pihenő után ismételd még egyszer a sorozatot. Figyelj rá, hogy a légzésed egyenletes maradjon.

Bejegyzés navigáció

A pulzusszámod nőjön meg, de ne fulladj ki. Derék karcsúsító nyújtás súlyzóval Hogyan végezd?

Ha felszökött rád néhány kiló, és az őszi ruhatáradba te is szeretnél egy-két csinosabb darabot, faragj le a derekadból. Íme néhány hasznos gyakorlat, amelyekkel könnyű lesz újra formába hoznod magad.

A deréktáji felesleg eltüntetésében nagyon sokat segítenek az ütemes nyújtó gyakorlatok, mivel nemcsak megdolgoztatják a tájék izmait, hanem a derék és a csípő környékén felhalmozódott zsír égetésében is szerepük van. Fogj meg két 0,5 — 1,5 kiló közti súlyzót vagy vizes palackot, állj vállszélességű terpeszbe. A törzsed legyen egyenes, de ne merev, a lábad ugyanígy.

Legutóbbi bejegyzések

Miközben a törzsed egyenes marad, dőlj egy kicsit bal oldalra, ahogy a képen is látod. Figyelj rá, hogy ne hajolj előre vagy dőlj ki hátra, csak oldalra mozogj. Utána végezd el jobb oldalra is gyakorlatot, majd megint balra. Egy percen keresztül végezd, majd pihenő után ismételd meg!

7 karcsúsító gyakorlat, amiket helyszűkében is végezhetsz

Hajó — egy hasformáló jógapóz Hogyan végezd? Ülj le egy szőnyegre, és emeld ki a lábadat nyújtva és összezárva.

harga zsírégető api tartsa a testét zsírégetésben

A kezeidet is nyújtsd előre, a törzsed pedig legyen egyenes, mellkasodat picit told előre, a fejed ne lógjon. Figyelj rá, hogy egyenletesen lélegezz: kb. Ha nagyon edzetlen vagy, először 3 körben, 3 légzésig tartsd meg.

Norbi Fitness Kickbox 2019 - Kezdő, duciknak is

Tehát a három ki- és belégzés után pihenj pár másodpercet, majd jöhet a következő kör. Ha úgy érzed, tovább is megy, legyen ebből 3 körben 5 be- és kilégzés, majd ahogy egyre jobban megy, 5×5.

Ahogy érezni is fogod, főleg az alsó és az oldalsó hasizmokat edzi ez a gyakorlat, illetve fejleszti a tartóizmokat is, mint általában minden jógapóz.

Legutóbbi hozzászólások

Derék karcsúsító nyújtás ülve Hogyan végezd? Ülj le egy tornaszőnyegre vagy polifoamra úgy, ahogy a képen is látod, a válladnál kicsit szélesebb karcsúsító torna otthon legyen a lábad.

  1. Hogyan lehet fogyni az alsó hasból
  2. Ha te is azok közé tartozol, akik úgy gondolják, a testedzés pénzbe kerül, és a formás alak eléréséhez edzőtermi munkára lenne szükség, megmutatjuk neked, hogy nem feltétlenül van így.
  3. Hasi zsír elvesztésének módjai alvás közben
  4. Zsírégető torna otthon: a kifogások ideje lejárt!
  5. Fogyás óceán megye nj
  6. Török​​ kelj fel zsírvesztés

A törzsed és a karjaid legyenek teljesen egyenesek. Először forgasd el a törzsed 90 fokban balra úgy, hogy a bal karod mögéd, a jobb pedig eléd kerüljön.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. A Honlapról elérhető alábbi felületre, szolgáltatásokra vonatkozó adatkezelési szabályok külön tájékoztatókbantalálhatóak, amelyek az adott felületeken érhetőek el: Karrier, Hírlevél, Törzskártya, Sportolói jelentkezés. A cookie-val kapcsolatos részletes adatkezelési szabályok szintén külön tájékoztatóban találhatóak.

Ha ez a póz stabilan megvan, döntsd meg a törzsed előre, miközben teljesen egyenesen tartod, és enyhén balra tekered mellek csökkentik a fogyást derekad. Az elöl lévő jobb karod a bal lábfejed mellett helyezkedjen el, mikor leérkezel — ez a képen is látható.

Maradj így 5 másodpercig, majd hozd vissza magad a kiinduló pózba.

alsó hasi zsír hogyan lehet elveszíteni segít a tacskónak a fogyásban

Oldalanként 10 ismétlést végezz! Oldalsó plank a karcsú derékért Hogyan végezd? Az alap oldal plank: feküdj először a jobb oldaladra. Támaszd le a jobb alkarodat, a lábaidat egymással párhuzamosan nyújtsd ki oldalra, a törzsed legyen egyenes, majd emeld ki magad derékból és csípőből, a másik kezed tedd a csípődre. Figyelj rá, hogy a feneked ne essen hátra, maradj egyenesben, ahogy a képen is láthatod!

Összesen három sorozat ajánlott belőle.

További cikkeink a témában

Az extra képen látható plank: a csípőd a kiinduláskor legyen lent, majd vedd fel a csípőd kitolásával a leírt plank pózt, tartsd meg 10 másodpercig, majd engedd le, és 2 másodperc pihenés után ismételd.

Mindkét oldalra 3 ismétlést végezz!

  • Nagy has fogyasztása – Egészségügyi blog
  • Képeken a 12 legjobb zsírégető gyakorlat a személyi edzőtől - Fogyókúra | Femina

Ha már edzettebb vagy, emeld 15 másodpercre a kitartásos szakaszt.