Egyél kevesebbet és fogyj gyorsan. Kalóriacsökkentés: ennyivel egyél kevesebbet, ha fogyni akarsz - Fogyókúra | Femina


Fogyjon le, és jól érezze magát ezzel

Healtholine Elválasztott étrend: Egyél mindent és mégis fogyj! A disszociált étrend az új megszállottság a fitneszmániások körében. Lehet, hogy valami legfrissebb a fogyókúrák körében, de meglepődhet, ha tudja, hogy a gyökerei a Olvassa el, hogy többet megtudjon erről a sajátos fogyókúráról.

legjobb fogyokura túlsúlyos fogyás tünetei

Jobb azonban egész nap kitartani az adott összetevő mellett. Egyszerűbben fogalmazva, egy napi étrendhez ragaszkodnia kell egy adott élelmiszercsoporthoz. Lehet szénhidrát, fehérje fehérjében állati vagy növényi fehérjezsír, zöldség, gyümölcs vagy tejtermék.

karcsúsító kiütés- védő hogyan lehet lefogyni a lábánál

Másnap választhat más ételcsoportokat stb. A disszociált étrend hívei azt mondják, hogy nem az étel mennyisége vagy fajtája hízik meg; inkább a helytelen ételkombinációk a bűnösök. Azon az elven működik, hogy ha lúgos és savas ételeket együtt fogyasztanak, akkor ez megzavarja az emésztőenzimek egyensúlyát.

Így egyensúlyhiány jön létre, amely negatívan befolyásolja az emésztőrendszert hogyan fogyás 1 hónap alatt az anyagcsere-rendszert, ami súlygyarapodáshoz vezet.

Ezek is érdekelhetnek

Tehát látja, hogy ez a táplálkozási terv ellentétben áll azzal, amit a modern táplálkozási szakemberek javasolnak - korlátozza az elfogyasztott ételek mennyiségét, vegyes étrendet tartson, amely minden összetevőből áll, meghatározott arányban, hogy megfeleljen a test táplálkozási szükségleteinek, valamint csökkentse a zsírok és szénhidrátok mennyiségét.

A disszociált diéta nem szigorú értelemben vett fogyókúra. Nem a kalóriák csökkentésére összpontosít. Csak egy összetevőre korlátozza az ételválasztást egy ideig. Néhány szabályt be kell tartani, ha disszociált étrendet tartasz: A disszociált étrend alapelve - egy-egy étel. Ha két tétel van a tányéron, akkor azoknak ugyanabból az élelmiszercsoportból kell származniuk.

testzsírszázalék égetése fogyni rezsim

Soha ne egyél fehérjét és magas szénhidráttartalmat egyetlen étkezés során. Ne keverjen állati és növényi fehérjét. Nincs egyszerű és összetett szénhidrát keverése.

Kalóriacsökkentés: ennyivel egyél kevesebbet, ha fogyni akarsz - Fogyókúra | Femina

Meg kell adnia a növényi eredetű ételeket, azaz gyümölcsök és zöldségek az étrendben, az egyensúly helyreállítása és a szervezet méregtelenítése érdekében. A szénhidrátokat egyél kevesebbet és fogyj gyorsan a nap első felében kell bevenni.

Szigorúan nincs szénhidrát és állati fehérje óra után.

zsírégető cseresznye legjobb alsó hasi zsírégető kiegészítő

A vacsorának növényi fehérjéből vagy növényi alapú szénhidrátból kell készülnie, például zöldségből és gyümölcsből. A hal vagy bármilyen tenger gyümölcse a legkedveltebb vacsora a fogyáshoz disszociált étrendben. Legalább 4 órás szünet két egymást követő étkezés között. Az alkohol abszolút nem. A feldolgozott és finomított ételeket kerülni kell. Elengedhetetlenné válik a különféle élelmiszercsoportokba tartozó különféle élelmiszerek ismerete.

5 ok, ami akadályozza a fogyásodat – és a megoldásuk!

Friss és szárított gyümölcsök: Füge, dátum, mazsola, aszalt szilva, szárított gyümölcs, például szárított barack stb Savas gyümölcsök: Citrom, édes mész, grapefruit, narancs, paradicsom. Félsavas gyümölcsök: Görögdinnye, körte, alma, kivi, eper, őszibarack, cseresznye.

Fogyj akár 9 kilót 1 hónap alatt, életveszélyes fogyókúra nélkül! Fogyás Meditáció!

Zsíros gyümölcsök: Pisztácia, mandula, kesudió, kókuszdió, olajbogyó. Zöldségek: Padlizsán, retek, tök, uborka. Magas keményítőtartalmú zöldségek: Burgonya, sárgarépa, banán, édesburgonya.

Bab: Szójabab, lencse. Zöld zöldségek: Saláta, zeller, karfiol, brokkoli, káposzta, gomba, spenót.

zsírvesztés a mellkasban éget zsírzokni