10 egyszerű változás a fogyáshoz


Álmodj egy csomó kaprot A "The Small Change Diet" egy dietetikus írta könyv Keri Gans és 10 lépést ad, hogy egészségesebb és gyengébb legyél. Ezek az apró változások nem járnak éhezéssel 10 egyszerű változás a fogyáshoz bizonyos dolgok megfosztásával, és nem is súlyos súlyharcokkal. Ennek a tervnek a segítségével pedig egészséges testsúlyt érhet el, azzal az egyszerű ténnyel, hogy életmódjában kis változtatásokat hajt végre.

Mi történik, ha diéta mellett megy az edzés is?

Ez a 10 változás eredményt ad a súly tekintetében - a szerző azt állítja, hogy fog fogyni - de a változások csekélyek, ezért ezentúl tiszteletben kell tartanod őket, egy életen át. A változások a következők: 1. Készítsen egészséges táplálkozási programot. Ez napi 5 10 egyszerű változás a fogyáshoz jelent, ebből 3 főétkezést és 2 harapnivalót.

Ideális esetben óránként kell enni. Tudja meg, melyik étrend segíti Rihannát fitt állapotban maradni. Egyél több gyümölcsöt és zöldséget.

Számoljunk!

Mostantól a tányérját a lehető legjobban zöldségekkel és gyümölcsökkel kell gazdagítani, mert ezek egészséges módon segítenek a fogyásban. Olvassa el a nap receptjét: Ioana Ginghina egy tejszínes zöldséglevest mutat be.

10 egyszerű változás a fogyáshoz fogyás sör lemondása

Távolítsa el a magas kalóriatartalmú italokat, amelyek nem tartalmaznak tápértéket. Gondolkodjon el alaposan, mielőtt szénsavas üdítőket igyon, mert azok nem tesznek jót neked. Sok cukor, sok tartósítószer és festék van bennük, de sok kalória is van bennük; és mindez hozzájárul a kilogrammok lerakódásához a problémás területeken.

Aggasztó szokások

Növeli a rostbevitelt. Itt olvashatja el, hogy a rost hogyan segít gyorsabban fogyni.

10 egyszerű változás a fogyáshoz lefogysz vajúdás előtt

Ha szeret mindenféle feltétet adni hozzá, akkor fel kell adnia őket. Még akkor is, ha úgy gondolja, hogy egészséges salátát eszik, és ettől nem lehet kövér, ha ön mártást vagy öntetet tölt be, akkor a terve eleve kudarcot vall. Súlycsökkentő étkezés, melyik étrend menti meg a kalóriaszámlálástól?

Egyél soványabb típusú húst. Kerülje a sertéshúst, és fordítsa figyelmét halra, csirkére, pulykára vagy marhahúsra. Tudja meg azt az 5 ételt, amelyet nem szabad enni lefekvés előtt. Keressen egészséges zsírokat, és gyakrabban fogyasszon; és megszabadulni a nem előnyös zsíroktól.

10 egyszerű változás a fogyáshoz hogyan lehet eltávolítani a comb zsíromat

Szakértők szerint jó azonosítani azokat a zsírokat, amelyek hasznosak az emberi test számára; Ideális a "jó" zsírokat megfelelő, ideális mennyiségben fogyasztani. Egészséges táplálkozás piramisa - Tudod, mennyit kell enni? Csökkentse a cukor és a só mennyiségét az étrendben. Elméletileg tudja, hogy az étvágyát a körömbe kell tennie, és nem szabad túlzásba vinni édességgel; de ugyanez vonatkozik a sótartóra is, amelynek a lehető legtávolabb kell tartózkodnia tőled, amikor az asztalnál vagy.

10 komolyan egyszerű tipp a fogyáshoz a nyár végéig HuffPost

Tudja meg, mit mondanak a vágyakozás rólad, és hogyan lehet megszabadulni tőlük. Fenntartani az egészséges hozzáállást szociális helyzetekben. Mit jelent?

5 HASZNOS TIPP fogyáshoz!

Például megosztani az ételt szeretteivel, barátaival, ne zavartassa magát, ha a barátja vagy férje a tányérjáról akar enni, és ne érezze magát rosszul, amikor ez megtörténik. A férfiak nem értik, hogy valaki más ételét kell megkóstolni.

Fogadd meg az életmódváltás 10+1 parancsolatát!, Kis szokások változások a fogyáshoz

Gyakoroljon vagy gyakoroljon rendszeresen. Az ötlet az, hogy hagyja abba a mozgásszegénységet és gyakoroljon hetente legalább háromszor. Kezdje könnyedén, majd edzésenként legalább 15 percig edzésenként, heti alkalommal - ideális esetben. Az apró változások étrendjének írója azt állítja, hogy ezt a 10 egyszerű lépést követve normális szakaszba léphet a fogyás és az egészségesebb életmód szempontjából. A 10 változás segít egészségesebb étkezési szokások elsajátításában, a fogyásban és több energiában.

Ma van Márta napja!

Gyakorlatok a feszesebb hátért Pro érvek ": - Ez a diéta csak 10 egyszerű lépést foglal magában, amelyeket 10 külön fejezet ismertet - Az étrend könnyen kezelhető megoldásokat kínál a fogyáshoz. Diéta és táplálkozás Az apró változtatások étrendje azt is jelentené, hogy minden rajtad múlik, és olyan apró változtatásokat kell végrehajtanod, amelyeket lassan végre tudsz hajtani, és ezek változtatni fognak.

Javasoljuk, hogy a nap folyamán többször fogyasszon ételt, hogy ne legyen éhes és az anyagcseréjét a legjobb működési paraméterek mellett tudja fenntartani. Reggeli - ennek az étkezésnek az elfogyasztása nagyon biztató dolog, mert ez megakadályozza, hogy később több kalóriát fogyasszon. A reggeli az, amely elindítja az anyagcserét aznap. Soha ne hagyja ki az étkezéseket, mert ezek adják a testének a szükséges "üzemanyagot".

Ezen kívül ebben a könyvben vannak tippek és javaslatok a nap minden étkezéséhez, beleértve a harapnivalókat is. És néhány legfontosabb változtatás, amelyet el akar készíteni, magában foglalja a gyümölcs- és zöldségételeket tartalmazó menük készítését, valamint a karcsúbb, alacsonyabb zsírtartalmú húsok kiválasztását.

Mi különbözteti meg a többi étrendtől Keri Gans író szerint egyszerű fogyókúrája sikeres, ha egész életében követik. Az apró változások étrendje nem azt jelenti, hogy irreális elvárásokat, olyan szabályokat keltsen, amelyek nem támogatják önmagukat, például kalóriák számolásával, bizonyos ételek korlátozásával vagy bizonyos ételek kategóriáinak megszüntetésével; Ez a táplálkozási terv arról szól, hogyan változtathatja az egészséges és intelligens szokásokat a második természetessé.

Források: 1, 2, 3.